Monday, March 21, 2011

Good Bye Shah Alam~

" UITM DIHATIKU ".... Hhmmmmm, sedihnyer ati biler ingt nie. pejam celik pejam celik je, aku da abis asasi.. betol ker nie.? huuuuuuuu!!! banyak kenangan manis yang aku dapat sepanjang jadi budak UITM nie.. rasa mcm " kenapa masa nie cpat sangat berlalu?? ". aku masih belum sempat nk mengenali semua kawan-kawan aku lagi . Sepanjang jadi Budak ' MAWAR ' nie, mcm-mcm benda aku belajar.. Belajar erti PENAT, KAWAN, SUSAH n mcm-mcm lagi lar. baru-baru nie before kitorg sume da nk abes asasi, kolej mawar ley wat ' FIREDRILL ', dah tu tengah-tengah malam lak dier buat.. hahahaha!! naseb bek lar kitorg sume nie dah di inform awal-awal. buatnyer klau kitorang tak tahu, kan menyusahkan.. erm, tapi takpe lar..  Dapat jugak kitorg nie gain exprience. hahaha!! mne lar tahu kan tibe-tibe lepas nie ada kebakaran betol-betol, so senang lar. at least we all know how to save our life. tapi kan untung betol lar sape yang dapat stay ' MAWAR '.. mcm-mcm aktiviti diorg adakan.. 

Final exam dah lepas, pehhhh lega giler rase.. alhmdullillh sume paper dapat jawab dgan tenang.. hehehehe!! risau jugak takot x dapat jawab. but ape-ape pon, thankx to all lecturers yang mengajar dari semster 1 n 2.. madam nazida, madam asma, madam ilyana, madam fairoz, madam atifah, madam zaamah, sir izuan n sir helmi.. nie sume antara lecturers yang paling tak boleh lupa r.. diorang nie banyak mmberi dorongan n semangat supaya aku tak mudah mengalah.. n tak lupa gak kt kengkawan aku yang giler-giler.. hahahaha.. especially FATIN HANANI n AFI AFIFAH.. dalam sibuk-sibuk nk exam nie, sempat lak aku gi " karok" ngan NANI, MOJA n DIN.. hahahaha!!! diorg nie best betol lar.. heeeeee! memang sume muka tak malunyer trmasuk lar aku.. muahahahaha!! XD.. hope sangat dapat hang out ngan diorg lagi pasni.. then time paper last skali, ECONS, memang sangat sedih time tu sbb dah nak berpisah dgan sume kengkawan.. especially BUDAK LWA02A.. classmates yang sangat sporting n giler lensa.. hahaha!! aku pon tak sempat nk wish goodbye kt sume budak law..aku trkjar-kejar nk ke hospital. tp harap sangat diorg sume nie xlupa kat aku.. huahuahuahuahua.. k lar, jom tengok picture2 yang sempat aku tngkap that time.. zzzaaaaassssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!


we're siblings forever..hehehehe! sempat lagi bergambar before masuk dewan exam..




bersama ex-schoolmate..hahaaha!! x sangka kami berjumpa disini. XD



me with Rafiq.. ;)



aksi kami bertiga..eehhh!! berempat lar..hahaha


with my roomate, Eyka  XD


with Atikah, Eyka n Hanie


me n nani comey!! XD




zubed n nani.. comey loteh depa nie.. hihi


4 dara pingitan..huhu!! 


me n meow..eyhh, slah2< nie lar ameng>


mae n toya..


nie lar classmates ku yang best n giler lensa..hahaha


"LWA02A always be in memory"


P/S : Hope sangat kitorg smbung further study kt tmpat yang sama.. XD
so, ape-ape pon nk wish good bye kt shah alam bcoz we're coming back to our hometown..

No comments:

Post a Comment